روح الله امینی

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: مشکلات اقتصادی کشور در شان مردم انقلابی ایران اسلامی نیست ؛مسئولان با صرف نظر از منافع شخصی و گروهی به داد مردم برسند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه  نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار کرد: از آنجا که مردم برای این انقلاب زحمت کشیدند، با تک تک نفس ها و قطره های خون خود آن را حفظ می کنند.

 امام جمعه نطنز گفت: دشمنان دین و انقلاب هنوز مردم ایران را نشناختند، این انقلاب به این راحتی به دست نیامده خون هزاران شهید نثار این نظام شده است.

وی اضافه کرد: طبق منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با جمعی از مردم استان قم، هیچ کجای دنیا مردمی مثل مردم ایران ندارد چرا که آن ها مردمی بصیر، شجاع، انقلابی و وقت شناس هستند.

امام جمعه نطنز با تاکید بر اینکه ملت ایران به موقع به صحنه آمدند، گفت: آیا سزاوار است اقتصاد و معیشت مردمی که این گونه از نظام و انقلاب دفاع می کنند، این گونه باشد.

حجت الاسلام امینی خطاب به مسئولان، گفت: امیر کبیر در طول سه سال فعالیت نام قهرمان ملی برای خودش به ارمغان آورد، دولت نیز باید به این گونه عمل کند، ملت ایران در فتنه اخیر با حضور در صحنه به کمک شما آمد پس آن ها را دریابید.

وی تاکید کرد: این مشکلات اقتصادی در شان این مردمی که همیشه در صحنه هستند، نیست و باید همه کمر همت ببندند و با فراموش کردن منافع شخصی و گروهی خود به داد مردم برسید.

امام جمعه نطنز افزود: بعضی ها که قصد ایجاد فتنه دارند بار مسئولیت را بر دوش رهبر معظم انقلاب می اندازند، اگر قرار باشد هر کاری را رهبری انجام دهد چه نیازی به دیگر مسئولان است.

وی ادامه داد: بعضی از این مسئولان خواسته یا ناخواسته برای اینکه مطالبات مردمی به فراموشی سپرده شود با طرح موضوع های دست چندم تلاش می کنند تا هدف های اصلی به فراموشی سپرده شود غافل از این که مردم هیچ موضوعی را فراموش نخواهند کرد.

حجت الاسلام امینی خاطر نشان کرد: با تلاش و کوشش می توان موانع را با تکیه بر جوانان مومن و انقلابی از سر راه برداشت و به طور حتم اگر حمایت های لازم از این جوانان انجام شود بسیاری از مشکلات با توان و امکانات داخلی حل خواهد شد.


بادرود رسانه مردم ,نطنز ,انقلاب ,جمعه ,مردمی ,انقلابی ,جمعه نطنز ,امام جمعه ,مشکلات اقتصادی ,الاسلام امینی ,معظم انقلاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لوگو سایت کلینیک بتن ایران مرجع مقالات رسمی روشنایی همه چی موجوده tarmim mo نمایندگی فلزیاب صبرم سر اومد هنرستان دخترانه فنی وحرفه ای فرزانگان/محدثه فری فارسی دانلود رایگان جدیدترین سریال های ترکی