گیشا

شاید هنوز دوران کودکی را به خاطر داشته باشید که اواخر اسفند گرچه فصل امتحانات بود و هنوز کمی از ته مانده سرمای زمستان دست و پاهایمان را سوزن سوزن می‌کرد، اما به شوق آب‌بازی پاچه‌های شلوارمان را بالا می‌زدیم و کاسه به دست به جان قالی خیسی که کف حیاط پهن شده بود، می‌افتادیم.

آن روزها دیدن قالی های رنگارنگی که از پشت بام منازل آویزان شده بودند، خبر از رسیدن بهار و فصل خانه تکانی می داد. یاد باد آن روزگاران یاد باد!
اما امروز دیگر خبری از آن حال و هوا نیست، بلکه تمام این حس به چند برگ نیازمندی های رومه تبدیل شده است و به جای دیدن قالی های رنگارنگ آویزان از پشت بام، صدای آیفون تصویری را می شنویم و وانتی پر از قالی را می بینیم که منتظر ایستاده است.
آن حس زیبای کودکی جای خود را به یکی از الزامات زندگی ماشینی داده است: قالیشویی های صنعتی. خدماتی که بسیاری از خانواده های شهرنشین از اوایل اسفند تا فرا رسیدن سال جدید خواه ناخواه از آن استفاده می کنند.

قالیشویی توحید , قالیشویی در گیشا


اکنون نیز دوباره زمان استفاده از آن خدمات، همراه با نگرانی هایش فرارسیده است. کدام قالیشویی برای شستشوی فرشها قابل اعتماد است؟ به کدام قالیشویی می توان اعتماد کرد که فرش ها را بخصوص اگر دستباف و گران قیمت هم باشند، خراب نکند؟ برای شستن قالی هایمان چقدر باید هزینه کنیم؟ این گزارش در فصل پررونق قالیشویان تلاش می کند کمکتان کند.


قالیشویی در شهرک غرب 

قالیشویی در طرشت

قالیشویی در شهرک غرب

قالیشویی در صادقیه

قالیشویی در بلوار فردوس


قالیشویی توحید شماره تماس 02122119596 قالیشویی ,قالی ,کدام قالیشویی ,دیدن قالی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر روز بیا هر چی که بخوای کالای ارزان اجناس فوق العاده topadvert کشکول علمی سهراب poyanema